sorry !!!

Tjabba ,hoppas att alla därute har det bra !! Nu j..lar ska här börjas blogga igen ,har funderat att ta upp detta igen ,då jag faktiskt tyckte det var jättekul.Ja det har ju hänt en hel del sen sist jag skrev så det får väl komma lite på om på kan jag gissa.Den största nyheten jag har e väl att jag snart ska bli mamma igen ...närmare bestämt i mitten av maj .Kommentarena har varit mycket varierande från folk runt mej ...hahah Det som först folk säger e :-men du har ju stora barn ?? Ja det e riktigt ,har ju sedan tidigare sandra som snart blir 20 ,sofia som fyller 18 o lille filip som blir 12 ...  alltså ska här börjas om igen .De som står  mej lite närmre vet att jag /vi velat ha mer barn men att jag fått missfall,ett i vecka 11 o ett när jag var i vecka 16 .Men denna ggn ser det ut att gå vägen ,men jag har aldrig varit mer nervös o orolig de första månaderna som jag varit ,men det e väl inte så konstigt kanske .Sen har folk frågat ,vad säger era barn nu då ? ja ,det ska alla veta att hade inte barnen tyckt att det var ok så hade det heller inte blivit nåt,inte för att de bestämde men vi tyckte det var viktigt att de var med på båten om man säger så.Min ålder har jag oxå fått synpunkter på ,ja alla e vi väl olika tack o lov ! Fyller ju 40 nu i oktober  hmm tanken har varit hela tiden från mitt håll att skulle det inte bli nåt före jag blir 40 så får det faktiskt vara ,man vill ju inte vara för gammal när barnet växer upp .Men sen e det oxå mycket HUR GAMMAL E JAG EGENTLIGEN?? Hur gammal tycker jag att jag e ??? När jag växte upp så var verkligen  ALLA gammla när man blev 40 men ,ja ,ja tycker väl att jag inte tillhör de allra mest gaggiga  i min ålder .hahahah nog om det nu . tänker avrunda här nu ,o lovar att försöka uppdatera varje dag ,så om ni vill så ses vi igen !! HA EN UNDERBART GO DAG I DAG DÅ !!!solen lyser ju idag från en klar himmel .kram

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tycker det ska bli spännande!!! vill gärna se ett kort på bebismagen =)

2011-03-21 @ 09:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0