SORRY.....

tjabba ,ja jag vet ....Har inte uppdaterat här på typ en vecka  nu.Ska bli bättre med det LOVAR .Ja nu har vardagen börjat hemma hos mej igen ,jag har börjat jobba ( magnus har jobbat iallafall i 3 veckor ) filip börjar skolan på måndag o fia börjar på tisdag .Måste bara säga att visst har vi haft en helt otrolig sommar i år ,det e ju först nu på slutet som det blivit varannan dags väder med regn.Igår var det hela 5 veckor sedan jag sluta röka,känns helt otroligt faktiskt  men har ju många som stöttar o tror på mej denna ggn .Jag tar en dag i taget men måste säga att det känns inte som alla andra ggr som jag har slutat lr jag menar trott att jag ville sluta .Man måste vilja det till 100% själv o inte för att andra tycker att man borde .Att nu allt drar i gång igen tycker jag faktiskt ska bli skönt  allt har ju liksom spårat ur vad gäller ute o uppetider främst för barnen ,tror att de innerst inne längtar att få köra i gång men inte vill säga det .Ja o för mej gick det ju bra att börja jobbet ,ska bli kul på måndag då alla elever kommer tillbaka ,man får höra vad de gjort o få se att de små liven har vuxit över sommaren o  mognat  hahaha ska bli skitkul faktiskt !!!I helgen för vår familj blir det väl en blandning av jobb i trädgård med gräsklippning o dyl ,sen blir det ju att som vanligt ta en tur till överby det ska ju bla inhandlas lite skolprylar till filip som gympa kläder o ny skolväska .Det går nästan inte o räkna alla skolväskor jag köpt under åren då barnen alltid fått ny till skolstart hahahaha men det har blivit ett gäng .Tänker sätta på lite gott kaffe nu o sätta mej i sol stol på altanen i solen som faktiskt e framme nu o andas ....seee you .ps skriver senare .

Kommentarer
Postat av: ebba

var med och tävla om 2 super snygga smycken! klicka in och anmäl dig nu!:)

2010-08-26 @ 18:36:50
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0