måndag

hej  mina vänner ,inatt sov jag inte många timmar ..hmm Men det e väl alltid så när man ska upp första dan efter en go semester .Det var i allafall kul att träffa alla igen ,så nu e det bara resten kvar ...Jag har ju faktiskt inte så långt kvar till nästa ledighet ,närmare bestämt  bara 38 dagar kvar till bulgarien resan .Men men den som väntar på nåt gott får vänta som alltid alldeles förlänge hahaha.Nä det kommer gå fort,veckorna bara flyger fram . Ikväll tittar jag som alltid på "danska hollywood fruar " det e ju såååååå ....ja ,alla har vi ju olika uppfattningar som sagt .hahahahha Jag tittar i allafall varje program.Nu ska jag fixa lite mat till barnen som forfarande har sommarlov (gottegrisar ).see you ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0