funderar ....

hej igen !! Nu var det ett tag sen sist ..vet inte vad jag ska säga om det men  har inte haft nån lust .Funderar lite .... måste man va tant bara för man börjar närma sig 40 sträcket ???? Inte för att jag snart e där ,har ju iallafall1 år o några månader kvar .Det verkar iallafall vara så att man vid 40 måste börja bli tant ...DET BARA VÄGRAR JAG !!!! Det finns ju ett talessätt som säger  "man blir inte äldre än man känner sig" Inte på nåt sätt att jag vill va 20 igen nä men stanna klockan lite ....Det jobbigaste är väl att andra tycker man ska bete sig som tant ,typ att man inte kan köpa kläder på gina för där handlar tonåringar,inte tattuera sig,inte prata på ett speciellt sätt ,inte tycka.osv som man vill .Finns väl inget värre än gnälliga ,sura  kvinnor . Och inte nog med det ,det är oxå de som tycker så förbannat mycket om allt det här .Vet inte så noga ,men de har väl gett upp...Jag tänker iallafall inte sluta raka av mej hår ,vaxa över läpp ,köpa kläder på gina ,sluta tattuera mej ,sluta att dinga mej ,vara barnslig ,sluta klä upp mej o måla mej .Jag ska fortsätta va den jag e så länge jag vill ,men en sak e säker ....VÄGRAR BLI EN TANT ...see you .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0