FÖRKYLNING E PÅ GÅNG !!

hej !!! usch vad jag mår blä ...vaknade av att jag blivit förkyld  .hm Det eväl inte så konstigt i och försig då filip varit dålig nu ett par dagar .Idag var det tänkt att jag skulle klippa gräset (har ju 3800 km2) att klippa .MEn det får jag nog vänta med då det var för blöt.vi får väl hoppas att det blir lite bättre väder o torkar upp så jag får gjort det .Funderar oxå på torsdagen ..e ju rydell o qvick på sanden men kan inte riktigt bestämma mej ,men det e klart det e ju inte torsdag ännu o ändrat mej har jag gjort förr i sista minuten ,o cyklat in själv . Funderar faktiskt på att gå o lägga mej en stund o vila ,så den här skiten försvinner orkar ju inget just nu .hoppas  att solen tittar fram oxå .. vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0