borta!!!!!

tja ,döm om min förvåning i morse när jag vaknade så var näsan inte tät o ingen huvudvärk heller ...konstigt va ?gott e det iallafall. Idag har jag bokat biljetter till mej o sandra till baseballs o rydell o qvick,inte gratis men men .Förra året var första ggn jag inte såg dom då de inte ens var i vänersborg ...hahah annars har jag inte missat en spelning på alla år de varit med,kan skryta med att jag e med på 4 kort från spelningar de gjort de sista ggrna  här i vbg.Så nu får vi hålla tummarna att det blir bra väder oxå ...tror det blir rekord på folk i år ....skitkul.I morgon e det 3 hela veckors rökfri  det ni det trodde ni inte va??? skam den som ger sig hahaha ska sätta mej ute på altan nu o ta mej en stor mugg med kaffe .Ikväll blir det miniserien honungsfällan som visar del 1 o 2  i kanal  9.del 3 visas i morgon kl 21,så magnus ska försöka spela in det till mej då ..haha ska bli kul o se om han fixar det då boxern e helt ny o han inte e så teknisk.ha det så bra nu så länge så hörs v i ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0